Volné pozice Specialista péče o zákazníky (m/ž) - O2 Financial services

Specialista péče o zákazníky (m/ž) - O2 Financial services

Hradec Králové
Plný úvazek
Pro absolventy

V O2 se neustále snažíme zlepšovat služby pro naše zákazníky a pomáhat jim i v nečekaných situacích. Naše dceřiná společnost O2 Financial Services (O2 FS) vystupuje mj. jako likvidátor pojistných událostí z pojištění chytrých zařízení. Do našeho zákaznického centra nyní hledáme novou posilu na pozici operátora, která zapadne do našeho týmu a stane se jeho plnohodnotnou součástí.

Vaše budoucí práce:

  • Péče o naše zákazníky
  • Pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí z pojištění (sepsání hlášení o škodě), řešení souvisejících požadavků, zodpovídání dotazů
  • Každodenní komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonních hovorů, emailové korespondence a chatu
  • Komunikace s týmem kolegů – předávání informací k jednotlivým zákazníkům a jejich požadavkům, sdílení know-how, vzájemná pomoc
  • Administrativní činnost a práce s interními systémy
  • Pracovní doba zákaznické linky od pondělí do pátku od 9:00 – 17:00, délka směny 8,5 hod.

Co u Vás hledáme:

  • Český jazyk slovem i písmem
  • Min. SŠ vzdělání s maturitou
  • Pečlivost, dobré komunikační dovednosti, proaktivita
  • Předchozí praxe na zákaznické lince nebo na prodejně výhodou
  • Dobrá uživatelská znalost PC Samostatnost, důslednost a pracovní nasazení bez ohledu na místo výkonu práce (prezenční nebo distanční forma)
  • Ochota absolvovat úvodní zaškolení v zákaznickém centru v Praze či Pardubicích (v průběhu prvního měsíce cca 3 pracovní dny)
  • Účast na pravidelných týmových poradách v Pardubicích (1x za měsíc)



S výběrem pomáhá
Nelly Pánková

Nelly Pánková

Specialistka náboru

Začni svou cestu v O2

Sdílet pozici


Benefity pro tebe

5 týdnů dovolené
Dostatek volna pro odpočinek je samozřejmost.
5 týdnů dovolené
Až 18 000 Kč na nový telefon
Každé 3 roky příspěvek na mobil, který si sám vybereš.
Až 18 000 Kč na nový telefon
Zaměstnanecký tarif
Už žádné hlídání útraty za volání.
Zaměstnanecký tarif
Firemní stravování
110 Kč na jídlo za každý odpracovaný den. Přímo do výplaty.
Firemní stravování
O2 z první ruky
Sleva pro tebe a tvé blízké na O2 produkty a služby.
O2 z první ruky
7 SIM karet
Atraktivní tarify O2 Family pro sebe, rodinu a známé.
7 SIM karet
Body do O2 Knihovny
2 400 Kč ročně na e-knihy, audioknihy nebo e-magazíny.
Body do O2 Knihovny
Vzdělávání a jazykové kurzy
Investujte do svého vzdělání – do sebe.
Vzdělávání a jazykové kurzy
S výběrem pomáhá
Nelly Pánková

Nelly Pánková

Specialistka náboru





Co říkají o práci v O2 kolegové

Jana Jana
Petr Petr
Nejvíc mě baví to, že práce není jednotvárná. Každý den řeším spoustu různých požadavků. Je to totiž výzva vyřešit všechny požadavky tak, aby zákazníci odcházeli maximálně spokojení. I tak tu ale máme pozitivní a přátelskou atmosféru. Kdo chce navíc kariérně růst, dostane tady vždycky šanci ukázat, co umí.
Jana • Retence
V O2 jsem 26 let a práce mě stále velmi baví. Neustále mohu pracovat na něčem novém a nikdy se nenudím. Sám jsem začínal jako opravář telefonních budek. Přes mistra údržby nebo specialistu pro řešení reklamací jsem se dostal až na supervizora O2 Guru týmu. Kdo se chce prací bavit, nebojí se změn a výzev, bude se mu u nás líbit.
Petr • O2 Guru tým





Jak to bude probíhat

Přihlásíš se na pozici
1
Přihlásíš se na pozici
Seznámíme se po telefonu
2
Seznámíme se po telefonu
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
3
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
4
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si



Vyberte si pozici v Zákaznickém centru

Vyhledávám pozice

Hledali jsme, kde se dalo, ale tuhle stránku jsme bohužel nenašli.

Žádná pozice nezaujala?

Dejte nám o sobě vědět. Pokud se uvolní pozice, která by vás mohla zajímat, ozveme se vám.

OK, to beru
Přidejte se k nám
O2 na Instagramu

I tohle jsme my. #O2 Žije

Poslat nabídku na e-mail