V O2 se neustále snažíme zlepšovat služby pro naše zákazníky a pomáhat jim i v nečekaných situacích. Naše dceřiná společnost O2 Financial Services (O2 FS) vystupuje mj. jako likvidátor pojistných událostí z pojištění chytrých zařízení.
Do našeho zákaznického centra nyní hledáme novou posilu na pozici operátora, která zapadne do našeho týmu a stane se jeho plnohodnotnou součástí.
VAŠE BUDOUCÍ PRÁCE:
- Péče o naše zákazníky
- Práce v režimu home office nebo v kanceláři Praha či Pardubice.
- Pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí z pojištění (sepsání hlášení o škodě), řešení souvisejících požadavků, zodpovídání dotazů
- Každodenní komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonních hovorů, emailové korespondence a chatu
- Komunikace s týmem kolegů - předávání informací k jednotlivým zákazníkům a jejich požadavkům, sdílení know-how, vzájemná pomoc
- Administrativní činnost a práce s interními systémy
- Pracovní doba zákaznické linky od pondělí do pátku od 9:00 – 17:00, délka směny 8,5 hod.
CO U VÁS HLEDÁME:
- Slovenský jazyk velmi dobře slovem i písmem
- Český jazyk velmi dobře slovem i písmem
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Pečlivost, dobré komunikační dovednosti, proaktivita
- Předchozí praxe na zákaznické lince nebo na prodejně
- Dobrá uživatelská znalost PC
- Ochota absolvovat úvodní zaškolení v zákaznickém centru v Pardubicích (v průběhu prvního měsíce cca 3 pracovní dny)
- Účast na pravidelných týmových poradách v Pardubicích (1x za měsíc)