Připojte se do týmu O2 Media, který je součástí Komerční divize společnosti O2 a na trhu úspěšně působí již od roku 2008. O2 Media se zabývá prodejem reklamních kampaní třetím stranám (http://www.o2media.cz/). Tyto kampaně vznikají kombinací vysoce hodnotných deterministických dat, pokročilých datových modelů a komunikačních kanálů, kterými jako telco operátor disponujeme. Mezi naše zákazníky patří top spendeři českého marketingu. Budete zastávat pozici v týmu Campaign Management, který má na starosti exekuci a management reklamních kampaní pro SMS/MMS, direct email a online formáty.
Vaše budoucí práce:
- kompletní příprava, nastavování a správa probíhajících kampaní dedikovaných key account manažerů a jejich klientů
- prostřednictvím kampaňového nástroje Bloomreach budete definovat a generovat cílové skupiny zákazníků
- budete se podílet na návrhu nabídek reklamních kampaní pro svěřené klienty
- stanete se zodpovědnou osobou za reporting a analýzu výsledků
- úzce spolupracujete s obchodním týmem O2 Media, Big data, ale i ostatními útvary společnosti
- pozice je vhodná pro juniora
Co u Vás hledáme:
- ukončené středoškolské vzdělání, vysokoškolské vzdělání je pro vás výhodou
- dobré analytické myšlení
- schopnost interpretovat data a vytvářet srozumitelné výstupy dle aktuální potřeby a ve vhodné formě (tabulky, grafy
- důležitá pokročilá znalost MS Office (zejména Excel)
- dobrý time management, schopnost určovat priority a řešit více úkolů zároveň
- také se Vám neztratí dobrá úroveň sociálních dovedností: komunikativnost, přátelský přístup, schopnost týmové práce, samostatnost
- základní znalost SQL, HTML a zkušenosti s marketingem výhodou
- oceníme pozitivní přístup, proaktivitu a chuť učit se novým věcem