Do týmu specialistů zřizování a servisu služeb v Praze hledáme novou posilu na pozici Specialista pro koordinaci služeb.
Jedná se o administrativní podporu pro naše servisní techniky v lokalitě Praha s Středočešký kraj s kanceláři v Praze. Po zapracování je zde možnost občasné práce z domova.
Co vás čeká:
- Navolávání zakázek – komunikace se zákazníky ohledně smluvení termínu instalace, servisu a rušení služeb
- Plánování výjezdů techniků do kalendáře, včetně vkládání základních dat zjištěných při navolání
- Administrativní podpora pro tým servisních techniků
- Spolupráce s ostatními odděleními
Co od vás očekáváme:
- Schopnost asertivně komunikovat po telefonu se zákazníkem
- Znalost práce na PC - MS Office, Outlook, Teams
- Spolehlivost, serióznost, časovou flexibilitu
Co vám můžeme nabídnout
- Stabilní zaměstnání v dynamické společnosti
- Možnost profesního růstu a osobního rozvoje
- Atraktivní finanční ohodnocení a zajímavé benefity
- Práci v příjemném pracovním prostředí s přátelským kolektivem
- Díky zaměstnaneckému tarifu neomezená data, sms i volání
- Každé 3 roky příspěvek až 18 000 Kč na nový telefon
- 18 000 benefit bodů na relax, nákupy, dovolenou
- Interní soutěže o další benefit body, věcné ceny, vstupenky na akce i zájezdy
- Body do O2 Knihovny v roční hodnotě 2 400 Kč na e-knihy nebo audioknihy