Mzda až 36 000 Kč ( pevná + variabilní část). Výši výplaty si můžete sami ovlivnit svými výsledky. Výplatu najdete do 10. dne v měsíci na svém účtu.
Co bude náplní Vaší práce:
- Práce na Home office. (docházka na lokalitu v Pardubicích přibližně 1x měsíčně )
- V rámci mezinárodního projektu v oblasti státní sféry budete vyřizovat a zpracovávat požadavky. Nejedná se o prodej!
- Práce zahrnuje poskytování aktuálních informací a ověřování správnosti údajů, evidence požadavků a informací v interní databázi.
- Vyřizování dotazů a požadavků probíhá telefonicky a e-mailem.
- Komunikace probíhá v češtině/slovenštině (slovem i písmem min. úroveň B2) a k tomu v rumunštině (slovem i písmem min. úroveň B2).
Co od Vás očekáváme:
- Neobejdete se bez dobré znalosti českého, případně slovenského jazyka a dále dobré znalosti rumunštiny (slovem i písmem min. úroveň B2).
- Máte dobré komunikační dovednosti a dokážete zákazníkům dobře poradit a poskytovat informace.
- Pro práci v našich interních systémech budete potřebovat znalost MS Office na běžné uživatelské úrovni.
- Máte chuť učit se nové věci.
- Budete pracovat ve 12 hodinových směnách (7:00 - 19:00) od pondělí do neděle, zhruba 16 směn za měsíc.