Gabriela: Mé první 3 měsíce v O2

Když se na svém prvním místě potkáte s někým, kdo je ochotný vás učit, předávat své zkušenosti a je vaším vzorem, máte vyhráno.
Studenti
Alex Juránková
05. 04. 2019

Byl červen a já měla po bakalářských státnicích. Říkala jsem si, chce to nějakou změnu, zkusit něco nového, o čem nic nevím a zároveň něco, kde bych se časem mohla usadit. Na vejšce jsem měla dva spolužáky, kteří absolvovali Internship program v O2 a nemohli si ho vynachválit. Shodou okolností i kolegyně z bývalé práce tímhle programem prošla a měla stejný názor. Takže jsem si po několika kladných recenzích najela na stránky O2, abych se podívala, co nabízejí a co by mě zajímalo.

Našla jsem tam pozici marketingového specialisty v mobilním segmentu. Náplň práce vypadala zajímavě a různorodě. Stačilo pár kliknutí, aktualizovat životopis a pak čekání, jestli se mi někdo ozve. Bingo! Po několika dnech zazvonil telefon a já se s chutí vydala do proskleného kolosu na Brumlovce. Nervozita byla, ale tak co, uklidňovala jsem se, jdeme to přece jenom zkusit.

Pohovor byl fajn a můj budoucí energický šéf na mě udělal jednoznačně dobrý dojem. Za několik dalších dní jsem si mě pozvali do druhého kola. To už šlo do tuhého. Vypracovat několik úkolů, připravit si prezentaci... zlaté státnice! Tak nervózní jsem už dlouho nebyla! Ale nahodila jsem šaty, úsměv a šlo se na věc. Když jsem po nekonečných šedesáti minutách vyšla ven, cítila jsem se menší než malinká figurka z LEGA. Absolutně jsem netušila, jak jsem na tom. No… a vyšlo to. A tím pro mě začala nové éra, éra v O2.

O2 HUB Gabriela

Uvítací den mě navnadil, říkala jsem si, že to bude super a těšila se na to, co mě čeká. Mobilní segment je tým plný zajímavých lidí. Každý je odborník na něco jiného, a hlavně je úplně jiný. Je to tady taková paleta pastelek, kdy každá barva je důležitá a bez ní by celkový obraz nemohl být dokonalý. První dny a týdny jsem si připadala trochu jako turista v nějaké exotické zemi. Plno nových tváří, každé patro skrývá jiný kávovar, nespočet nových zkratek, bez kterých bych nevěděla, co jaké číslo znamená, reporty, čísla, grafy, schůzky a nové výzvy. Telekomunikační firma je celkově hodně specifická a člověk, který je v tomhle oboru nový, musí do toho všeho tak trochu spadnout a nechat se tím pohltit, aby si dal dohromady jedna a jedna. 

Jsem tady 3 měsíce. Hodně věcí jsem se naučila, i díky lidem kolem sebe. Když se na svém prvním místě potkáte s někým, kdo je ochotný vás učit, předávat své zkušenosti a je vaším vzorem, máte vyhráno. A já jsem tohle štěstí měla. Mám radost, že teď, když koukám na nějaké číslo nebo report, už vím, co to znamená. Jasně, pořád jsou meetingy, kde trošku plavu a snažím se to všechno vstřebat, ale tomu pomůže čas. 

Internship program je nastavený dobře. Pořádají pro nás spoustu akcí, prohlídek, možností, jak být se zákazníkem apod. I mimopracovní setkání jsou super. Povídáme si o tom, jak se kdo ve svém týmu má a sdílíme zážitky.

Díky za podporu v začátcích a zajímavé zkušenosti z prvního kvartálu! Těším se na další výzvy a příležitosti, které mě v této modré firmě ještě potkají! :)

Sdílejte článek

Alex Juránková, specialista komunikace

Když se mě lidi ptají, co v O2 dělám, čistě teoreticky bych si mohla vystačit s jediným slovem: Píšu. Maily, SMS a jiné texty pro zákazníky. A taky články. Nebo rozhovory se zajímavými kolegy. Protože jedno slovo vážně nestačí.

Chcete vědět, co je u nás nového?