Zákaznické Centrum

Jsme tu pro zákazníky on-line i na telefonu. Ať už chtějí řešit služby nebo mají třeba technický problém. Občas je to náročné, ale odměny i jistota stabilního zaměstnání stojí za to.

Mluvíme profesionálně a lidsky
Mluvíme profesionálně a lidsky

Call skript je pro nás pomůcka, ne povinnost.

Dobrý výkon umíme ocenit
Dobrý výkon umíme ocenit

Výše tvých bonusů je neomezená.

Možnost zlepšovat se nemá hranice
Možnost zlepšovat se nemá hranice

Na naše vzdělávání jsme hrdí. Na nováčky, kteří se chtějí učit, ještě více.

Přátelské prostředí
Přátelské prostředí

Jsme jedna velká parta. Organizujeme i společné mimopracovní aktivity.

Nejvíc mě baví to, že práce není jednotvárná. Každý den řeším spoustu různých požadavků. Je to totiž výzva vyřešit všechny požadavky tak, aby zákazníci odcházeli maximálně spokojení. I tak tu ale máme pozitivní a přátelskou atmosféru. Kdo chce navíc kariérně růst, dostane tady vždycky šanci ukázat, co umí.
Jana
Jana
Retence
V O2 jsem 26 let a práce mě stále velmi baví. Neustále mohu pracovat na něčem novém a nikdy se nenudím. Sám jsem začínal jako opravář telefonních budek. Přes mistra údržby nebo specialistu pro řešení reklamací jsem se dostal až na supervizora O2 Guru týmu. Kdo se chce prací bavit, nebojí se změn a výzev, bude se mu u nás líbit.
Petr
Petr
O2 Guru tým

Co můžeš v zákaznickém centru dělat

Odchozí linka Odchozí linka Aktivní oslovování našich zákazníků s potenciálně atraktivními nabídkami na základě služeb, které od nás už mají.
Příchozí linka Příchozí linka Zákazníci nám volají z různých důvodů. Naším úkolem je pomoci jim jejich požadavky vyřešit. A zároveň jim radíme, jak naše služby kombinovat, aby jim co nejvíce vyhovovaly.
Malé a střední firmy Malé a střední firmy Komunikujeme se zástupci malých a středně velkých, často hodně specifických, firem. Klíčové slovo: flexibilita.
Velké firmy a státní správa Velké firmy a státní správa Komunikujeme se zástupci velkých firem a státní správou. Klíčové slovo – pravidelná péče na vysoké úrovni.
Reklamace Reklamace Staráme se o spravedlivé vyřešení reklamačních požadavků našich zákazníků od začátku až do úspěšného konce.
Retence Retence Každý zákazník je pro nás důležitý. Chce-li odejít, hledáme pro něj řešení, které ho přesvědčí, aby zůstal. Pokud se to nepodaří, zajistíme, aby výpověď proběhla v pořádku a co nejrychleji.
O2 Guru O2 Guru Tým technických profíků, kteří pomáhají zákazníkům vyřešit technické obtíže po telefonu, na on-line chatu nebo přes sociální sítě.
Linka pro neslyšící Linka pro neslyšící Projekt Nadace O2. Pomáhá neslyšícím s jejich každodenními starostmi, například objednání k lékaři nebo dotazy na úřadě atd.

Benefity pro tebe

Zaměstnanecký tarif
Zaměstnanecký tarif
Neomezené volání, SMS a data.
Až 18 000 Kč na nový telefon
Až 18 000 Kč na nový telefon
Každé 3 roky příspěvek na mobil, který si sám vybereš.
18 000 Benefit bodů
18 000 Benefit bodů
Na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
Body do O2 Knihovny
Body do O2 Knihovny
2 400 Kč ročně na e-knihy, audioknihy nebo e-magazíny.
Multisport karta
Multisport karta
Nadupaná vstupenka do wellness a fitka za výhodnou cenu.
5 týdnů dovolené
5 týdnů dovolené
Dostatek volna pro odpočinek je samozřejmost.
Firemní stravování
Firemní stravování
110 Kč na jídlo za každý odpracovaný den. Přímo do výplaty.
Shell karta
Shell karta
Tankování u Shellky za nejvýhodnější ceny na trhu.​

I tohle je O2

O2 na Instagramu

I tohle jsme my. #O2 Žije